The end

Povestea s-a incheiat. Cavalerii au absolvit cu magna cum laudae toate discplinele (la ce te asteptai daca au terminat cursurile Manastiri). Cel din spatele tastaturii este cel mai trist, cea mai buna generatie din istoria scolii pleaca. I-am placut mult pentru ca au fost receptivi la toate, la invatat si la toate celelalte.

Raman cu regretul ca timpul trece prea repede. Va urez bafta la toate, pe mai departe si sa nu uitati ca la un moment dat v-am fost „teacher”. De neuitat pentru mine vor fi inspectiile de la cercul de istorie si de la definitivat unde v-ati mobilizat exemplar.

Bineinteles adaug, rezultatele la Geografia Romaniei pe semestrul al II-lea, 16 note de peste 9,50 (in contextul in care lucrarea la geo a fost foarte usoara fata de Istorie).

Regretul meu este si mai mare caci nu are cine sa va ia locul. Sunt prea „low” si imi va fi greu sa imi fac treaba cu ei. Este ca si cum ai incerca din Logan sa faci Ferrari, este imposibil. Dar mergem mai departe cu „materialul” pe care il avem , vom incerca sa il rafinam cum s-o putea.

Vine banchetul, un moment mult asteptat si o vara care mie imi va oferi clipe de plictiseala permanenta si o asteptare de neexplicat. Pentru voi va fi un ragaz catre liceu, unde veti descoperi o noua lume, cea mai frumoasa perioada din viata voastra.

Elena, Loredana, Elena II, Laura, Dragoi, Marius, Mihai, Costin, Marinescu, Necula, Vlad, Grigorescu, Ene Catalin, Ene Alexandru, Burcea, Balasa, Cosmin, Stanciu, Dumitru, Roxana, Andreiasi, Chirita, Silviu, Rotaru, Tudor, Gina, Pastia va urez

MULTA BAFTA IN TOATE!

Lasă un comentariu